Stable Index

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Odp. Gdy w ciągu 10 min. od umówionej godziny nie ma kontaktu od kierowcy. Wówczas prosimy zadzwonić na infolinię Braciaktrans ( +48 68 415 20 25), która na wypadek takich sytuacji czynna jest całodobowo.

Odp. W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszą infolinią 684152025 lub 539980325. Infolinia Braciaktrans  w sytuacjach awaryjnych czynna jest przez całą dobę.

Odp. Najlepiej jest składać rezerwację przynajmniej 3-5 dni przed planowaną podróżą. Oczywiście w okresie świątecznym radzimy robić to dużo wcześniej.

Odp. W cenie biletu przysługuje miejsce na 2 torby podróżne o wymiarach 50x50x30 cm i łącznej wadze do 30 kg oraz bagaż podręczny. Rozmiary bagażu podręcznego nie powinny utrudniać swobody podróży pozostałym
Pasażerom. Większa ilość bagażu powinna być zgłaszana w biurze podczas rezerwacji.

Odp. Pieski przewozimy tylko w specjalnych transporterach i w bagażniku. Jeżeli chcemy, by pies jechał z nami w części pasażerskiej, musimy wykupić mu drugie miejsce. Piesek powinien jechać w tylnym rzędzie przy oknie oraz być zamkniętym w transporterze, pod który dodatkowo należy położyć koc.

Odp. Nie prowadzimy rezerwacji miejsc w busie.

Odp. Kierowca robi przerwę w zależności od potrzeb, nie ma wyznaczonej częstotliwości.

Odp. Ze względu na niewielkie rozmiary bagażnika, nie ma możliwości zabrania tego typu sprzętu.

Odp. Staramy się, by podróże z nami były komfortowe i atrakcyjne cenowo dla wszystkich, stąd nie prowadzimy specjalnego programu zniżkowego dla osób starszych czy inwalidów. Firma Braciaktrans okazjonalnie ogłasza Promocje. Stała zniżka w wysokości 5 euro (20 PLN) za przejazd przysługują wyłącznie dzieciom do 12 roku życia.

Odp. Oczywiście, wszelkie zapytania o przejazd indywidualny prosimy składać przez e-mail braciaktrans@gmail.com

Odp. W tej sprawie również prosimy o szczegóły dotyczące wyjazdu na e-mail braciaktrans@gmail.com

Odp. Kierowca ma za zadanie przyjechać po Pasażera punktualnie. Jeśli z jakichś przyczyn się spóźni, lub przyjedzie zbyt wcześnie, wtedy oczywiście wcześniej zadzwoni.

Odp. Odpowiedzialność za bagaże leży w kwestii Klienta.

Odp. Do busa można zabrać ze sobą wyłącznie bagaż podręczny, tj. jedzenie, picie, laptop itp., czyli wyłącznie rzeczy przydatne w podróży.

Odp. Niestety, w transporcie takie sytuacje się zdarzają. Prosimy wtedy o cierpliwość, Państwa podróż na pewno dojdzie do skutku. Skontaktujemy się z Państwem, gdy tylko poznamy przybliżony czas przyjazdu auta zastępczego.

Odp. Prosimy zgłosić ten fakt przy zakładaniu rezerwacji.

Odp. W sprawie dokonania rezerwacji prosze zadzwonić na numer telefonu 684152025 lub 539980325. Można również do nas napisać email  braciaktrans@gmail.com

Odp. Przy wyjeździe z Polski płatność odbywa się na przesiadce, natomiast gdy wyjeżdżamy w stronę Polski, płacimy od razu przy wsiadaniu do auta. Można też podróż opłacić wcześniej w naszym biurze, mieszczącym się w Zielonej Górze przy ul. Zimnej 1 lub przelewem na konto firmy. W tym przypadku jednak przelew musi być zaksięgowany przed rozpoczęciem podróży.
PL 31 1140 2004 0000 3702 7769 7949
BIC BREXPLPWMBK

Odp. Na razie takiej możliwości nie ma, z czasem jednak na pewno w busach pojawią się terminale.

3.9/5 - (30 głosów)

Otrzymaliśmy Twoją, rezerwację!

Nasz dział obsługi klienta oddzwoni do Ciebie maksymalnie w ciągu 24H. Dziękujemy!

×

Stable Index