Pomoc

Pytania i Odpowiedzi


 

Co zrobić w sytuacji, gdy o umówionej godzinie nie ma busa pod wskazanym adresem?

Odp. Gdy w ciągu 10 min. od umówionej godziny nie ma kontaktu od kierowcy. Wówczas prosimy zadzwonić na infolinię Braciaktrans ( +48 68 415 20 25), która na wypadek takich sytuacji czynna jest całodobowo. 

 

Co zrobić jeśli w ostatniej chwili muszę odwołać wyjazd?

Odp. W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszą infolinią 684152025 lub 787404280. Infolinia Braciaktrans  w sytuacjach awaryjnych czynna jest przez całą dobę. 

 

Ile czasu przed planowanym wyjazdem mogę zrobić rezerwację?
Odp. Najlepiej jest składać rezerwację przynajmniej 3-5 dni przed planowaną podróżą. Oczywiście w okresie świątecznym radzimy robić to dużo wcześniej.

 

Ile bagażu mogę ze sobą zabrać?
Odp. W cenie biletu przysługuje miejsce na 2 torby podróżne o wymiarach 50x50x30 cm i łącznej wadze do 30 kg oraz bagaż podręczny. Rozmiary bagażu podręcznego nie powinny utrudniać swobody podróży pozostałym
Pasażerom. Większa ilość bagażu powinna być zgłaszana w biurze podczas rezerwacji.

 

Czy mogę trzymać pieska na kolanach?

Odp. Pieski przewozimy tylko w specjalnych transporterach i w bagażniku. Jeżeli chcemy, by pies jechał z nami w części pasażerskiej, musimy wykupić mu drugie miejsce. Piesek powinien jechać w tylnym rzędzie przy oknie oraz być zamkniętym w transporterze, pod który dodatkowo należy położyć koc. 

Czy mogę wybrać miejsce w busie?

Odp. Nie prowadzimy rezerwacji miejsc w busie.

 

Jak często kierowca robi przerwę?
Odp. Kierowca robi przerwę w zależności od potrzeb, nie ma wyznaczonej częstotliwości.

Czy mogę zabrać ze sobą rower/meble/duży sprzęt RTV/AGD itd.?

Odp. Ze względu na niewielkie rozmiary bagażnika, nie ma możliwości zabrania tego typu sprzętu.

Czy są zniżki dla seniorów/inwalidów itd.?

Odp. Staramy się, by podróże z nami były komfortowe i atrakcyjne cenowo dla wszystkich, stąd nie prowadzimy specjalnego programu zniżkowego dla osób starszych czy inwalidów. Firma Braciaktrans okazjonalnie ogłasza Promocje. Stała zniżka w wysokości 5 euro (20 PLN) za przejazd przysługują wyłącznie dzieciom do 12 roku życia. 

 

Czy mogę zamówić przejazd indywidualny?

Odp. Oczywiście, wszelkie zapytania o przejazd indywidualny prosimy składać przez e-mail braciaktrans@gmail.com

 

Czy wyjazd w większej grupie osób gwarantuje zniżkę?
Odp. W tej sprawie również prosimy o szczegóły dotyczące wyjazdu na e-mail braciaktrans@gmail.com

 

Czy kierowca kontaktuje się przed przyjazdem?
Odp. Kierowca ma za zadanie przyjechać po Pasażera punktualnie. Jeśli z jakichś przyczyn się spóźni, lub przyjedzie zbyt wcześnie, wtedy oczywiście wcześniej zadzwoni. 

Kto ponosi odpowiedzialność za uszkodzony lub zapomniany bagaż?

Odp. Odpowiedzialność za bagaże leży w gestii Klienta. 

Co mogę zabrać ze sobą do busa?

Odp. Do busa można zabrać ze sobą wyłącznie bagaż podręczny, tj. jedzenie, picie, laptop itp., czyli wyłącznie rzeczy przydatne w podróży. 

Co zrobić jeśli za granicą zepsuł mi się telefon i nie mam z nikim kontaktu?

Odp. W miarę możliwości prosimy wtedy o kontakt na e-mail braciaktrans@gmail.com 

 

Co zrobić gdy bus zepsuł się w drodze do mnie

Odp. Niestety, w transporcie takie sytuacje się zdarzają. Prosimy wtedy o cierpliwość, Państwa podróż na pewno dojdzie do skutku. Skontaktujemy się z Państwem, gdy tylko poznamy przybliżony czas przyjazdu auta zastępczego.

Chciałbym otrzymać fakturę VAT. Co zrobić?

Odp. Prosimy zgłosić ten fakt przy zakładaniu rezerwacji. 

 

Jak kupić bilet na podróż?

Odp. W sprawie dokonania rezerwacji prosze zadzwonić na numer telefonu 684152025 lub 787404280. Można również do nas napisać email  braciaktrans@gmail.com 

 

Kiedy następuje płatność za podróż?
Odp. Przy wyjeździe z Polski płatność odbywa się na przesiadce, natomiast gdy wyjeżdżamy w stronę Polski, płacimy od razu przy wsiadaniu do auta. Można też podróż opłacić wcześniej w naszym biurze, mieszczącym się w Zielonej Górze przy ul. Chemicznej 2 lub przelewem na konto firmy. W tym przypadku jednak przelew musi być zaksięgowany przed rozpoczęciem podróży. 
PL47 1140 2004 0000 3702 4114 1368
BIC BREXPLPWMBK

 

 

Czy za przejazd można zapłacić u kierowcy kartą?

Odp. Na razie takiej możliwości nie ma, z czasem jednak na pewno w busach pojawią się terminale.